احتمالا شما هم برای عید نوروز برنامه سفر دارید و شاید تا کنون مقصد سفر خود را هم مشخص کرده باشید. بسیاری از ایرانی‌ها در نوروز به کشورهای توریستی همسایه از جمله ترکیه سفر می‌کنند؛ سفری که معمولا هزینه‌های بیشتری نسبت به سفر در باقی ایام سال دارد. به همین خاطر هم بد نیست با رعایت چند نکته ساده از هزینه‌های سفر خود تا جایی که ممکن است کم کنید. اگر دوست دارید کمترین هزینه سفر به استانبول داشته باشید پیشنهاد و توصیه ما تور استانبول نوروز 98 آژانس مسافرتی سلام پرواز می باشد.

 

بلیط هواپیما استانبول

شهرهایی مثل استانبول و آنتالیا به خاطر توریستی بودن پروازهای زیادی از شهرهای ایران در طول روز دارد به همین خاطر می‌توانید به جای رزرو تور خودتان اقدام به بلیط هواپیما استانبول کنید و با مشاهده قیمت‌های مختلف بهترین قیمت بلیط و بهترین ایرلاین را برای انتخاب کنید.

 

رزرو هتل استانبول

یکی دیگر از مزیت‌های سفر نکردن با تور این است که محدود به هتل‌های پیشنهادی تور نیستید و خودتان می‌توانید از بین صدها هتل در استانبول با توجه به بودجه‌تان هتل انتخاب کنید؛ انتخابی که معمولا ارزان‌تر از هتل پیشنهادی تور تمام می‌شود.

از اینجا می‌توانید محبوب‌ ترین هتل‌ های استانبول و ارزان‌ترین قیمت هتل‌های استانبول را مشاهده کنید.

 

انتخاب بهترین مراکز استانبول

استانبول شهر جذابی برای است اما بهتر است قبل از بدانیم از کجا باید کنیم و از کجا نباید کنیم. با کمی جستجو در مورد مراکز استانبول و قیمت آنها به خوبی می‌توانیم هزینه‌های خود را در سفر به استانبول مدیریت کنیم.

 

حمل و نقل در استانبول

هزینه حمل و نقل در استانبول با تاکسی تقریبا گران است و بهتر است سراغ این وسیله نقلیه نروید. اما به جای آن می‌توانید از مترو، اتوبوس و سایر وسایل نقلیه استفاده کنید و هزینه‌ای کمتر برای سفر خود بپردازید. بهترین کار انتخاب هتل در محدوده خیابان‌های اصلی است زیرا در این صورت کمترین هزینه را برای رفت و آمد پرداخت می‌کنید.

 

منبع

 


 


دلنوشته ها استانبول ,می‌توانید ,بلیط ,قیمت ,کنیم ,خاطر ,بلیط هواپیما , بلیط ,هواپیما استانبول , استانبول , کنیم ,بلیط هواپیما استانبول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دفتر خاطرات winstoncacbmqpy1 Rede بهیاران چت|مشاوره چت فروش ارزان جزوات و دی وی دی های آموزشی طرح درس روزانه,طرح درس سالانه,طرح درس ملی,طرح درس تربیت بدنی آنلاین انواع کابینت آشپزخانه مدرن ، کابینت آشپزخانه کلاسیک ، کابینت هایکلاس خارجی و کابینت های آشپزخانه لوکس می باشد. آیواتلی